top of page

Dvadeseto izdanje najprodavanije knjige Maje VOLK!!!

Kako postati trajno zdrav (prva knjiga)…

Ja, Maja Volk, nikada neću prestati da iznenađujem javnost, ali (na razočarenje ljubitelja tračeva) ovaj put nečim suštinski korisnim.

Godine 2011. (u novijoj istoriji srpskih bolesti) prvi put je nastalo prvo izdanje ove korisne knjige. Tada sam, upravo, izašla iz kancerogenog „horora“ pobedivši najstrašniji oblik „nepobedive i najteže bolesti“. Od svog iskustva, u korišćenju žive hrane, izgradila sam zdravu ideju o približavanju ovog načina ishrane svima kojima je to potrebno (a zar zdravlje nije svima potrebno)!?

Tada sam, svojim iskustvom, pomagala kancerogeno obolelim ljudima deleći im savete o korišćenju žive hrane, pripremajući i poklanjajući im blendiranu, seckanu, smućkanu biljnu hranu, ali… Kancerogenih je bilo sve više, a korist od moje, parcijalne, pomoći je bila sve manja.

Tada smo, ja i Milomir Bata Cvetković (urednik izdavačke kuće Nova POETIKA), „izmislili“ jednostavan i koristan način da pomognemo i bolesnima i zdravima tako što sam „zasela“ uz tastaturu i skuckala svoja iskustva u korišćenju žive hrane, kojom je uspela da postanem trajno zdrava. Do tada smo potrebu za ovakvim knjigama zadovoljavali brojnim prevodima autora sa „zapada“, kao da je potreba za zdravim životom privilegija nekih drugih nacija. Verujem da sam prva, na ovim prostorima, ovom knjigom, krenula sa ozbiljnom popularizacijom zdravog života putem korišćenja sirove hrane, na sreću više od 40.000 ljudi kojima je ova knjiga došla u ruke.

Trajno zdravlje nije teško osvojiti, uz jedan, jedini, jednostavan uslov:

– NE SUPROTSTAVLJATI SE PRIRODI.

Na sve češćim predavanjima, o koriščenju žive hrane, možete čuti brojne „fraze“, jednostavne istine, aksiome, od kojih je meni najdraža: „Gospodo, medicina se bavi bolestima, a priroda zdravljem. Vaše je da sami odaberete“…

Stoga Vam, sa ponosom, predstavljam dvadeseto izdanje ove korisne knjige o trajnom zdravlju, koju svaka kuća treba da poseduje. Potreba za zdravim životom nikada neće izaći iz mode…

Dvadeseto izdanje, ove jedinstvene knjige o trajnom zdravlju, od 03.07.207. možete nabaviti na trafikama i u marketima širom Srbije, po pristupačnoj ceni. Uskoro i u brojnim prodavnicama zdrave hrane, širom Srbije.

Uživajte u zdravlju!

Popularno
Poslednje
Arhiva
Oznake
No tags yet.
Pratite nas
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page